zaterdag 29 augustus 2009

Soms zit het mee...

Tja, en dan zijn er die keren dat het niet zo mee zit.

Bijgaand een update van de secretaire waar ik mn handen behoorlijk aan vol heb.

Inmiddels in de eerste laag verf maar ik ben er niet helemaal tevreden over.

Zoals je ziet, de verf dekt slecht.

Soms kun je nog zo goed ontvet hebben maar pakt de verf gewoon niet goed en...
moeten we het over een andere boeg gooien.

Het schuren op zich was al een flinke klus.

De poten heb ik met afbijt moeten behandelen.
Ik was toen nog van plan het hout in z'n waarde te laten
en alleen een laklaag aan te brengen.

Nu wordt het waarschijnlijk alsnog... geen wit maar zwarte hoogglans.
Details volgen uiteraard later!







3 opmerkingen:

  1. Een kleine tip , eerst in de grondverf van action , super spul !
    En als je hem toch zwart maakt , eerst in de grijze grondverf , dan komt het goed !!

    Succes ermee
    groetjes Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo na lange tijd ben ik nieuwsgierig hoe het met de secratair gaat
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Trudy,

    Leuk om wat van je te horen! Nou einde zomer (2009) heb ik hem uiteindelijk overgeverfd met grondverf en door drukte hier in huis ben ik helaas nog niet veel verder gekomen.

    We gaan eind van de maand voor drie maanden naar Spanje en daarna ga ik er lekker mee verder :) Voor nu rust in de klus ;)

    En met jou? Nog leuke dingen aan het doen?

    BeantwoordenVerwijderen