zondag 2 augustus 2009

Creatief vrijgezellenfeest

Voor het vrijgezellenfeest van mijn oudste zus waren we enigszins beperkt in de activiteiten.
Nou is een high tea altijd een goed idee maar we wilden natuurlijk ook wat leuks doen. We kwamen uiteindelijk met het idee om te gaan mozaieken. Gewoon bij mijn ouders thuis in een rustige omgeving, ergens in het mooie Drenthe.

Hieronder wat impressies:

De gemozaiekte spiegel hier nog "ongevoegd"maar al wel heel mooi!

Mams is ook erg creatief!! Oh en mocht je het je afvragen,
hij smaakte nóg lekkerder dan dat ie eruit ziet!

Kleine zus zorgde samen met mams voor de catering. Wederom zeer geslaagd!


Pa is niet alleen handig (weet je ook van wie ik het heb)
maar kan ook nog decoreren en deed rustig mee met het kippenhok ;)

Zeker een goede tip!

2 opmerkingen:

  1. Hallo Dutches,
    dat zag er zeker gezellig (en die taart lekker ) uit daar met het vrijgezellenfeestje , leuk idee om te gaan mozaiken .
    Ik heb je opgeknapte secretaire gezien en die is super geworden , ook erg leuk met het papier in de laden !!
    Ben benieuwd hoe je nieuwste project er uit komt te zien ...........
    In elk geval succes.
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Gea,

    Dank je wel voor je leuke reactie. De taart is om te smullen! Mijn nieuwste project is er een van "bloed, zweet en tranen" haha maar we komen er wel hoor. Hij gaat erg mooi worden! Zodra hij z'n volgende laag heeft gehad, zal ik weer even bijposten :)

    Groetjes,
    Olga

    BeantwoordenVerwijderen